Kouzelná babička

16.01.2020

Na pozvání dcery jsem se zúčastnila její akce Elixíru a velice mě zaujal její pokus s gelovými kuličkami na lom světla. S údivem jsem sledovala objevení obrázku po nalití vody na kuličky. 

Nerada si nechávám nové poznatky pro sebe, proto jsem se rozhodla předat dále. Chodím předčítat pohádky dětem do naší MŠ,  a tak jsem jim tento pokus ukázala. I děti byly,  stejně jako já, nadšené a stala se ze mě kouzelná babička... Takto jsem dětem příště ukázala mnou vyrobený krasohled i jeho jednodušší varianty. Opět jsem slavila úspěch a stejný byl na dalším čtení, kdy jsem dětem zase ukázala sněžítko.. Děti jsou zvídavé a bezelstné, protože minulý týden jsem míjela maminku s dítětem, já je nepoznala, ale chlapeček hlásil mamince: "To je ta naše kouzelná babička." Budu se muset zase něco naučit vyrobit, abych mohla být i nadále tou kouzelnou babičkou 

Jaroslava Zouharová